2 מחשבות על “Tchaikovsky: Piano Concerto No.1 – Evgeny Kissin – Seiji Ozaw”
שוב תודה
משהו בטכניקת הבלוג או בגלל זכויות היוצרים המוזכרות למעלה עושה את ההקרנה והשידור נקי ומוצלח יותר כולל הדברים בתחילה של אִיזק שטרן גם כשזה קונצרט שהוקלט כנראה ב 1995
קצת קשה לי לשמוע כך כי אני (אולי) שקוע מדי בהתמודדות שלי עם הַנון טצ'רני וחוברות התווים שלעיתים מיועדות לילדים וזה בסיידר
מאידך זה יפייפה ושוב תודה אמנון
נ.ב ייתכן שמה שקצת מקלקל אצלי את השורה זה דווקא השמיעה הטובה שלי
גם לפי המורה שלי , מחד זה טוב כשזה ישנו מאידך זה תמיד יוצר ציפיה אולי גדולה מדי לגבי קצב ההתקדמות
סילחי לי שאני מספר לך כל זה אבל בסביבה החברתית שלי שהיא נאמר טובה ומכובדת אבל אף לא אחד או אחת עם שמיעה הרמונית , מלבד המקהלה אותה אני פוגש פעם בשבוע , וגם שם לא כ"כ טוב לי , ואני כנראה אעבור למקהלה אחרת ביולי שזה סוף שנת העבודה
ערב טוב וביי אמנון
חייכת אותי, צ'רני, זה כושר ותרגול לאצבעות. מעצבן מאוד אבל מועיל מאוד לזריזות טכניקה ועוד. ושוב חייכת אותי
שרוצים להגיע מהר ליצירות האהובות ולא לתרגול. ההרגשה מוכרת. זה לוקח זמן לפעמים שנים של תרגול. וגם אחרי תרגול של שנים, פתאום יורד האסימון ומבינים שהמלחין רצה את הביצוע מעט שונה ממה שיצרת.
מוזיקה זו אומנות וגם פרשנות.
מה שיש בבלוג שלי זה המיטב שהצלחתי למצוא. לי מספיק לשמוע 3 4 צלילים כדי לדעת אם אני אוהבת את הביצוע או לא. למרות זאת שומעת לפחות חצי לפני שמחליטה להביא לכאן.
ששמעתי את עימנואל אקס בתחרות רובינשטיין ידעתי מהרגע הראשון שהוא יזכה והיו לי עוד ניחושים.הזכרת לי שהייתה לי שיחה אם ביסטריצקי שפתחו את היכל התרבות
על הטעויות שעשה ארתור רובינשטיין. הייתי אז ילדה קטנה. ענה לי תתרגלי לטעויות שלו. למרות הכל הוא וירטואוז:). ובמשך השנים אכן רובינשטיין הגדול עשה שגיאות וזו לא בושה.
האינטרפטציה שו ליצירה. מדהימה.
ולגבי מקהלה, כל אחד צריך למצוא את מה שמתאים לו.
בהצלחה
תקטין ציפיות לא תתאכזב.
שוב תודה
משהו בטכניקת הבלוג או בגלל זכויות היוצרים המוזכרות למעלה עושה את ההקרנה והשידור נקי ומוצלח יותר כולל הדברים בתחילה של אִיזק שטרן גם כשזה קונצרט שהוקלט כנראה ב 1995
קצת קשה לי לשמוע כך כי אני (אולי) שקוע מדי בהתמודדות שלי עם הַנון טצ'רני וחוברות התווים שלעיתים מיועדות לילדים וזה בסיידר
מאידך זה יפייפה ושוב תודה אמנון
נ.ב ייתכן שמה שקצת מקלקל אצלי את השורה זה דווקא השמיעה הטובה שלי
גם לפי המורה שלי , מחד זה טוב כשזה ישנו מאידך זה תמיד יוצר ציפיה אולי גדולה מדי לגבי קצב ההתקדמות
סילחי לי שאני מספר לך כל זה אבל בסביבה החברתית שלי שהיא נאמר טובה ומכובדת אבל אף לא אחד או אחת עם שמיעה הרמונית , מלבד המקהלה אותה אני פוגש פעם בשבוע , וגם שם לא כ"כ טוב לי , ואני כנראה אעבור למקהלה אחרת ביולי שזה סוף שנת העבודה
ערב טוב וביי אמנון
חייכת אותי, צ'רני, זה כושר ותרגול לאצבעות. מעצבן מאוד אבל מועיל מאוד לזריזות טכניקה ועוד. ושוב חייכת אותי
שרוצים להגיע מהר ליצירות האהובות ולא לתרגול. ההרגשה מוכרת. זה לוקח זמן לפעמים שנים של תרגול. וגם אחרי תרגול של שנים, פתאום יורד האסימון ומבינים שהמלחין רצה את הביצוע מעט שונה ממה שיצרת.
מוזיקה זו אומנות וגם פרשנות.
מה שיש בבלוג שלי זה המיטב שהצלחתי למצוא. לי מספיק לשמוע 3 4 צלילים כדי לדעת אם אני אוהבת את הביצוע או לא. למרות זאת שומעת לפחות חצי לפני שמחליטה להביא לכאן.
ששמעתי את עימנואל אקס בתחרות רובינשטיין ידעתי מהרגע הראשון שהוא יזכה והיו לי עוד ניחושים.הזכרת לי שהייתה לי שיחה אם ביסטריצקי שפתחו את היכל התרבות
על הטעויות שעשה ארתור רובינשטיין. הייתי אז ילדה קטנה. ענה לי תתרגלי לטעויות שלו. למרות הכל הוא וירטואוז:). ובמשך השנים אכן רובינשטיין הגדול עשה שגיאות וזו לא בושה.
האינטרפטציה שו ליצירה. מדהימה.
ולגבי מקהלה, כל אחד צריך למצוא את מה שמתאים לו.
בהצלחה
תקטין ציפיות לא תתאכזב.