בטהובן: סימפונית מס' 6, הפסטורלית

Beethoven: Symphony No.6 in F, "Pastorale", Op.68
Deutsche Kammerphilharmonie Bremen
Paavo Jarvi, dir.

מוקדש לעננת 

0:01 I. Pleasant, Cheerful feelings awakened in a person on arriving in the country. Allegro ma non troppo
12:10 II. Scene by the brook. Andante molto mosso
23:48 III. Merry gathering of country folk. Allegro
28:51 IV. Thunderstorm. Allegro
32:20 V. Shepherd's Song. Happy and thankful feelings to the deity after the storm. Allegretto

תהנו

2 מחשבות על “בטהובן: סימפונית מס' 6, הפסטורלית

  1. תודה רבה על ההקדשה 🙂
    יש לי CD בבית של הסמפוניה הזו 🙂

    אני גם מאד אוהבת את הגרסא של דיסני לסימפוניה הזו –

    • שמחתי להקדיש. גם אני אוהבת את דיסני, והזכרת לי את לילה על ההר הקרח
      גם יפהפה. אנסה למצוא. ברור שיש לי את התקליט בבית אבל יש זכויות יוצרים ואני לא יודעת להעלות יצירות לאינטרנט. גם לא חושבת שראוי להסתבך. יש לי תקלטיה עשירה עוד של ויניל. כך זה שגדלים על מוזיקה מגיל אפס:I
      ערב חמים ככל האפשר.

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

